BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 15 December 2011

yahuu yahuuu.. :] weyh nape sejak sejak niy kaw muncul balik haa.. law aku on9 kaw pun on9 and then kaw rajen tegur aku..aku tak balas rase sebesalah lah pulak... hurmm..kenape yer  'azrul hafizi'?????? adakah dengan janjy yang pena kiter buat duluw kaw muncul balik..tape bukan salah aku jugak kan... kiter putus buat sementara kan..tengok tengok kaw dah kapel lain duluw..hancur tau tak hati aku..so sekarang kaw dah sol0 baru kaw rajen2 tegur aku eyh.. tapy surry lah sebab aku niey sudah berpunya okeyh.. :[.... kaw cakap kaw ader meseg num lama aku?? surry aku tak kan kasi num baru aku kat kaw...aku tanak ader kaitan dengan kaw dahh..aku sekarang dengan hidup aku and kaw dengan hidup kaw... mang kenangan kaw dengan aku banyak punn tapy aku da lupe lah sumer tuh..sejak sejak kaw dah ader GF terus aku tanam dalam hati aku untuk lupa kan kaw...kadang kadang aku rindu kaw panggil aku 'ayang'.... tape sumer tuh dah tader..... hmm..nape dengan kaw ea..selalu suruh aku meseg kaw...tak kan lah aku nak meseg???? aku tak kan meseg kaw lah azrul hafizi..bukan sebab aku sombonk tapy aku tak boleyh..aku takut aku balik kat kaw lahh..aku tanak kecewa kan bf aku...antara kita kan dah tader paper... :[ surry yer..

No comments:

Post a Comment