BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 15 December 2011

surry about it ;[

first sekaly aku nak mintak maap kat capital F.. actually ari neyh die dah tawu aku kapel dengan capital M..hurmm.. aku sebesalah sagat kat dea....mang dier terasa sagat lah dengan aku kan..wajar lah punn...aku kapel tak gitawu kat die.... aku tanak die terasa sebab tuh aku buat senyap jer..lagy pun aku dah jarang sagat meseg die... niy haa ayat capital F antar kat aku

*ah..tader aper lah..adat la bile da ader orang baru kan.tape aku tak kesah pun..die tuh jugak kawan aku..hope ang hepy lah lepas niy ang leyh lah lupa aku..

hurmmm tak mudah weyh aku nak lupe hang cam tuh jer..hang kan kawan baik aku..segale nye kite kongsi kan masalah..ape lah hang niey... aku sayang hang tawu tak...hang tuh kan banyak kasi advice kat aku.... hang banyak jugak lah berkorban untuk aku... hmmm.thanx alot capital F.... mayb aku dengan hang just mber jer kan even kite dah setahun kenal...lagy pun duluw kiter kan kene gosip jer kat sekolahh.. sekarang sumer tuh dah tader kan... :(... aku tak kan lupe lahh segala yang hang dah buat kat aku.. aku doa kan hang temu gurl yang layak ok....hang jugak pena cakap hang suka aku tapy hang tak tawu nak cakap macam mane kan..so lepas niey if hang jumpe someone buang lah malu hang tuh sekejap... okey lah ape pun im still fell guilty with you friends.. i hope u forgive me .. :(

No comments:

Post a Comment