BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 5 January 2012

my bufday yg ke 18

heyyy you all..actually bufday aku baru jer lepas..hmm....orang pertama wish haha tudiaa hari selasa ialah mio..awal kan.. yer lah ncet die kena pegang dgn pelatih plkn uhh... semalam aku pegy celebrate dengan akak akak aku kat MCD ..haha..perlu ker kat situ.. mula2 mber aku niy says mau datang last2 die tak jadi plak..its okey lahhh... (: hmmm umor sudah 18 tahun tapi perangai nyer macam budak budak.. haha..yer lahh sikit sikit nak tacing jer... okey lahh aku akan try jadi lebihh matang sikit okeyh lepas niey... dahh siap kena tegor dah aku niy dengan mber aku..die ckp bile aku nak ubahh perangai... kuang asam gilerr kan..aku tahu lah diri aku... :(... tapi tader sape punn beli kat aku kek lagy..duluw ade lahhh sekarang kan dah besarrr.. huhu ;( sedihhh jugak rase... tapi akak aku kasi hadiah jam..haha..jam die da pkai bape kali ntah ..ngek ngek jer kannn...

heppy bufday nur fazira yang ke 18.. (:

No comments:

Post a Comment