BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 31 December 2011

tahun baru 2012

HEYY youu guyss !! weyhh malam niy kan malam tahun baru... 2011 dah nak berakhir dah... 2012 pulak nak mai dahh.. hehe..haa 2011 nieyh banyak sikit dugaan nye..yer lah aku kan mangsa SPM !! haha.. haa 2011 niy jugak lah perkenalan aku dengan capital M.. haha..gewdik jer lahh..hmmm..tahun tuh last aku digelar pelajar sekolah..nieyh da masuk 2012 dah remaja dah tauu.... sedayy jugak lah ken..banyak kenangan manis dan pahit yang aku lalui..haha.. 2011 niy DATING sampai 2x tauu..haha... okey 2011 niy jugak banyak hal yang buat aku sedih..aku putus dengan PG lah....so aku harap 2012 nieyh beri 1000 makne untuk aku...aku tanak sedihh2 dahh...cukopp lahh yang sebelum sebelum niey ak da sedih kan..so 2012 niy lepas keluar keputusan SPM aku nak cari halatuju untuk masa depan aku.. law aku dapat sambung pelajaran alhamdulilahh lahhh.. (:.... 2012 neyh aku harap tak banyak sagat cabaran yang aku nak tempuhh kann..!!! aku harap hidup aku lebih bahagia di samping orang yang tersayang..muahh muahhh... :) so surry lah kalu 2011 aku ade sakit kan hati sesapa okeyh..manusia kan mudah melakukan kesilapan cuma tak sedar jer .. 
SELAMAT TAHUN BARU 2012..GOOD BYE 2011 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment