BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 13 December 2011

holla holla :] weyh semalam tengah baring-baring nak tidur tibe tibe ader meseg masuk..haa??? nak tawu meseg sape ?? heee meseg dari besti aku lahh 'ASTYNA SABRI' .. hukhukhuk :].nak tawu tak ape dier hantar...jeng jeng .. surprise.. -->

----> salam...buleyh tolonk aku tak..tolong cakap kat zira yang aku sayang dekat dea.. cinta dekat die...kalau die ada orang lain tak pe lah..aku tetap tunggu
---->aku tak buleyh lupe kat die..aku sayang die

hahahhahhaa....lepas bace meseg meseg dari hamba allah yang send kat astina tuh terus tak mengantok....lawak lahhh ... ape lagy lah die nak meroyan kan..haishh.. masih tak faham betoll lahh....kepada hamba allah tuh aku mohon sagat aku bukan tanak terima hang tapi aku dah ader yang punya...kisah kiter yang lame tuh tak payah lah dikenang2 lagy okeyh.. kaw boleyh mula kan hidup baru kan..tengok sekarang kaw punn daa ader awek..so hargai lah awek hang tuh... sampai bile hang nak tunggu aku... stop lah dari mengharap..aku tanak orang cakap ape pulak kan pasal kita...kaw boleyh dapat yang lebih baik dari aku... percaya lahhh... hmmmm...kaw niey buat aku takot untuk tegor kaw semula.... aku mintak maap sesagat dengan hang dulu aku banyak buat hang terasa hati..so kali niey aku tanak buat hang terasa lagy..go onn lah dengan relationship kaw tuh... :] aku always doa kan kaw bahagie dengan orang yang kaw sayang...

No comments:

Post a Comment