BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 14 December 2011

haa.. nampak kan diolog kat bawah tuh..tuh haa cd antar chat kat aku..sajee aku copy paste letak kat blog aku..hurmm...giloo giloo.... aku tak paham ader jugak orang macam tuh eyh.. ape kena ntah dengan mamat tuh... haishhh..satu satu lahh.. haaa ari neyh EX  aku anta antar chat.. azrul hafizi lah... hmmmm... ntah lahh... what ever jelaa.. angap jer depa tuh kawan aku... lagy pun aku dah tak rase pape kat depa tuh.. hanye kawan jer laa yang ade dalam hati niey.. nak kembali balik ohh noo tak mungkin berlaku kk.. harap maklum semua !!! da laa itu jer untuk hari niey.. aku takot makin lame CD tuh tulis bukan bukan kat wall...dah ler perli aku budak sombonk pastu nak papar kan kat wall.. wath the fuck !!!

No comments:

Post a Comment