BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 18 December 2011

berubah :(

assalammualaikum...hurmmm... acctually aku nak berubah pakai tudung..bile aku tengok orang pakai tudung kan manis jer rupe.... ayu lagy... tapi bile aku nak pakai tudung sepenuhnye ea???? aku kadang kadang free hair jer..ntah ape nak jadi lah kan... ya ALLAH bukak lah pintu hati aku niy nak bertudung..kan sedap law mata orang tengok pakai tudung.. aku akan cuba seadanya nak pakai tudung.. tapi kena slow slow lah bak kate mber aku sorang tuh.. heee... i hope pintu hati aku niy terbukak luas lah nak pakai tudung... lagy satu aku kan dah besar..kadang kadang aku terpikir jugak buat ape aku free hair ea..ntah lah..hati dan perasaan menguasai jiwa so macam macam boleyh buat kan.. :( i will try do the best in my life :) doa kan aku okey :)
 
manis kan law aku still bertudung???




No comments:

Post a Comment